06 maart 2007

Fontys

Ik vind de weblog van Fontys mooi uitgevoerd! Leuk vind ik dat docenten geattendeerd blijken te worden op voor hen belangrijke documenten, bijvoorbeeld over Europese regelgeving. Ook zie ik voorbeelden van "elkaar helpen" als er b.v. sprake is van lacunes in de technische kennis: er is snel iemand te vinden die de ander "uit de droom helpt". Het is in feite een revolutionaire nieuwe versie van de Hogeschoolberichten die wij aan de HH bij onze post binnenkrijgen. Alleen: véél interactiever! Wat mij echter opvalt: slechts in bepaalde incidentele gevallen wordt er tot nu toe by Fontys op de berichtjes gereageerd. De interactiviteit kan dus nog veel groter! Ik vermoed dat die zeker zal toenemen, als meer mensen de Blog kennen en (durven) deelnemen.
Zo, nu ga ik nog even naar de Engelstalige voorbeelden kijken....
Peter E.

Geen opmerkingen: